2008-05-25

Ladollna


Du modellar en del, kan du berätta lite om det intresset?

Jag började modella när jag var 14 eftersom min syster hade provat på det ett tag. För mig är det en kul grej att sysselsätta mig med när andan faller på plus att det uttrycker min exhibionistiska sida. För mig har det alltid varit självklart att hålla på med fetischbilder eftersom jag själv är lackfetischist och inte är ett dugg modeintresserad. Vanliga modellbilder känns så tråkiga och intetsägande.


Har du många par skor där hemma och vilka är favoriterna?

Jag har inte jättemånga, trots att jag älskar skor. Det väl runt 20 st. Jag har allt ifrån fetischpumps, vanliga pumps, ballerinaskor och stövlar. Jag älskar skor med höga klackar och köper gärna skor som är 10-12 cm. Tyvärr är det ganska jobbigt att gå i bara ;).


Några shopingtips till de tjejer som läser?

Jag tycker inte att man behöver lägga så mycket pengar på ett par vanliga skor. Dom billigare kedjorna har ju jättsöta skor till låga priser. Jag köper oftast billiga skor eftersom jag bara kan använda skorna på en plåtning, sen måste jag byta. Det blir så tråkigt att synas i samma skor och outfit hela tiden.


Du har en del modellbilder på dig i skor som du även säljer, kan du berätta lite om dessa för de som är intresserade?

Ja, det händer att jag säljer bilder på mina skor till skofetischister. Det kan vara allt ifrån mina slitna, smutsiga vardagskor till vanliga pumps. Ibland säljer jag även skorna om jag har tröttnat på dom.Eftersom jag inte tjänar något på mina modellbilder så är det en bra inkomstkälla samtidigt som jag gör någon glad :)
Vill du se mer gå in på; www.ladollna.nu

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dej att det är svindyrt med stövlar speciellt om de ska vara lite mer exklusiva har en stor samling så jag vet.