2010-01-08

Vinter!

Det var 10 år sedan vi hade en vinter likt denna sist. Minus 18 stod mätaren på här om dagen. Snö, is, kyla. Igår åkte jag tunnelbana hem från jobbet. På väg hem tänkte jag "ingen kan väl ha på sig skor med klackar idag". Hundratals om inte tusentals människor gick förbi och mycket riktigt hade dom valt att pryda sina fötter med stabila skor. Alla utom en. En ung tjej kom plötsligt gåendes i 10 cm klackar. Jag viste inte om jag skulle beundra eller bara konstatera att det kanske inte var hennes bästa val den dagen.

Är du en av de som vägrar inse att det är vinter. Eller har du någon anekdot att berätta om när du valde helt fel skor för helt fel tillfälle. Skriv en kommentar till detta inlägg och berätta!




3 kommentarer:

Anonym sa...

sexchat

Nackte Erotik Fotos

Versaute Amateure

Madeleine Landley sa...

Haha, skrev precis klart dagens blogg-inlägg och sen kikade jag in här. Jag som just skrivit om hur bra det är med högklackat när det är snö ute. Så vem vet, det kanske var mig du såg? ;)

Kul blogg! Vi skotokar måste hålla ihop! :) Keep up the good work.

KillerHeels sa...

Det måste ha varit lääääänge sedan som jag skrev i din blogg?

Jag är inte helt hundra på vad du menar i ditt gästboksinlägg till mig.

Skulle du kunna mejla mig på: killerheels@live.se

Jag skriver ju om skor nästan varje dag / vecka?