2010-10-20

Lite bilder...

Det kom ett mail 2:

"Jag vet inte vem man skall adressera i mailet men vem det än berör så tycker jag att ni har en fantastiskt bra blogg. Skulle önska fler uppdateringar bara och mer modetips och modefakta där fokusen ligger på skor och stövlar. I övrigt tycker jag att det är bra att ni har en så seriös blogg som inte går över till porrsidan. Tyvärr finns det allt för många som inte förstår skillnaden. Stort tack i alla fall för en bra sida.

Sen kan jag inte låta bli att dela med mig av ett par bilder på mina favorit skor som är i min frus ägor. Bella skon har hon själv köpt och jag tycker den är så fantastiskt romantiskt vacker och elegant. Dem andra har jag själv köpt till henne på, hör och häpna, Deichmann. Mycket skor för pengarna, det behöver inte alltid vara dyrt. 3:an är ur Cindy Crawfords kollektion och, enligt frugan, väldigt bekväm. Den andra är en billigare sko, 229 kronor, men också jättefin. Till och med lite poprockig.

Vet inte om ni lägger ut bilderna men det kan ni göra om ni vill men jag ville i alla fall bara dela med mig av mitt skointresse."






Inga kommentarer: