2010-08-26

And the winner is...

Tävlingen är avgjord! Efter att nästan 700 röster har räknats har en vinnare kunnat koras. Nedanstående bidrag fick, efter en intensiv kampanj, inte mindre än 40 % av rösterna! Ett jättestort GRATTIS till vår vinnare som nedan fått svara på en liten segerintervju!

Grattis till vinsten! Hur känns det? Trodde du själv att du skulle vinna?
Tack,tack. Är jätteglad. Nej, jag trodde inte att jag skulle vinna.
Måste säga att det varit lite nervöst i alla fall, då man följt röstningarna!

Nu får du välja ett pris från annasselection.se. Har du bestämt vilka skor du ska välja?
Har kikat lite ,men ej bestämt mig för vilka jag ska välja än. Finns så mycket snyggt från annasselection.se

Hade du själv många högklackade skor innan den här tävlingen? Går du ofta i höga klackar?
a jag har 23 par,med olika höjder på klackarna. Går oftast i högklackat.

Grattis till vinnaren och tack annasselection.se som gjort tävlingen möjlig!

5 kommentarer:

Tanja sa...

så klantig jag är som glömde skicka in mitt bidrag=( nästa gång kankse:) Grattis till vinnaren iaf!

Anonym sa...

Klart man vinner om man har förstått begreppet att "sex säljer"det finns mer än många flåsiga män som gör allt för att ställa in sig hos en kvinna som bjuder på hela sig själv på bild och film.

Egentligen inget fel i det men konkurrensen bli lite sned för i normalt fall skulle knappast dessa skor ha något med vinsten att göra.

Anonym sa...

håller tyvärr med föregående talare.

Anonym sa...

Men jag gissar att besöksantalet var större än någonsin här tack vare bra reklamarbete om tävlingen som vinnare gjorde på siten QX.

Dego sa...

De där skorna är så plastigt fula och vidriga att jag blir illamående.