2010-08-16

Tävling. Dags för omröstning

Från och med nu och till och med den 26:e augusti pågår omröstningen om vem av bloggens besökare som bäst har tagit en bild med temat "mina sommarskor".

Vem kammar hem priset på ett par skor från AnnasSelection.se?
Det avgör du! Du kan rösta på ett eller fler av bidragen nedan.

Mer om själva tävlingen kan du läsa om i inlägget nedanför detta.

Lycka till alla deltagare!


Bidrag nr 1
Ett par skor som jag bara avgudar med trevligt bling bling! ;-)



Bidrag nr 2
Många äro dansgolven som fått känna på dessa klackar i sommar...



Bidrag nr 3
Dessa skor har gett mig många blickar och mycket njutning



Bidrag nr 4
Dessa skor har gett mig många blickar och mycket njutning



Bidrag nr 5
Ur min ganska stora skosamling syns här ett par röda Jante



Bidrag nr 6
Ett par skor toppar vilken klädsel som helst. Här mina otroligt läckra Louboutin med peetoe.



Bidrag nr 7
När det är sommar, så vill de flesta, i alla fall jag, vara extra fin. Visa sina brunbrända benen, visa fötterna med de nymålade naglarna och glänsa fram över gatorna. Vad är då inte mer perfekt än ett par högklackade skor med genomskinlig platå och enbart några svarta lackremmar som täcker fötterna? Känslan av läcker sommarfrihet är nästan överväldigande och med hjälp av den genomskinliga platån så känns det nästan som om jag svävar fram ;)



Bidrag nr 8
När det är sommar, så vill de flesta, i alla fall jag, vara extra fin. Visa sina brunbrända benen, visa fötterna med de nymålade naglarna och glänsa fram över gatorna. Vad är då inte mer perfekt än ett par högklackade skor med genomskinlig platå och enbart några svarta lackremmar som täcker fötterna? Känslan av läcker sommarfrihet är nästan överväldigande och med hjälp av den genomskinliga platån så känns det nästan som om jag svävar fram ;)



Bidrag nr 9
De svarta peeptoe-pumpsen inhandlades för flera år sedan över nätet. Ett av mina första par "fetischskor" faktiskt. De är av märket Pleaser och har en klack på 15 cm.
Så snyggt när man ser ett par välmålade tånaglar i dessa!



Bidrag nr 10
De leopardmönstrade pumpsen köptes faktiskt för bara några månader sen. Snubblade över dem på Tradera. De är av märket Hollywood Heels, även de här har en klack på 15 cm.
Tycker man får en extremt snygg vinkel på foten i dessa! Absolut mina favoriter.



Bidrag nr 11
Dessa skor köpte jag förra sommaren och de är så supersköna att jag helst vill bo i dem för jämnan! Så varför inte vara lite snygg även när man målar huset som vi har roat oss med i sommar?!



Bidrag nr 12
Dessa snyggingar fick jag av min man i julklapp! Gissa om det var lång väntan innan all snön försvann och jag äntligen kunde få plocka ut dem?! Perfekta när man är ute o glider med sommarbilen!



Bidrag nr 13
Att hitta kinky shoes är ingen konst......men att hitta extrema skor man kan leva varje dag i är en sann konst...och njutning.....shoes for The Wicked One.



Bidrag nr 14
Att hitta kinky shoes är ingen konst......men att hitta extrema skor man kan leva varje dag i är en sann konst...och njutning.....shoes for The Wicked One.



Bidrag nr 15
Mina skor är en livsstil för mig. Utan dem, tappar jag en del av den jag är. Jag skulle förlora en del av min identitet.



Bidrag nr 16
Mina skor är en livsstil för mig. Utan dem, tappar jag en del av den jag är. Jag skulle förlora en del av min identitet.



Bidrag nr 17
Text



Bidrag nr 18
Text



Bidrag nr 19
Bilden mot vit bakgrund har Ulf Olsson tagit. Skorna är från www.katzumi.se



Bidrag nr 20
Bilden på verandan är taget av Nikke Foros. Vi var på ett underbart ställe ute på ett Torp som heter Lövhem. Lolita outiften är bara en av mina hundratals outfits jag äger ;)

5 kommentarer:

facebookar'n sa...

jag röstar på 19, och 20

Anonym sa...

Nummer 9, 10, 19 och 20 var finast!

Linda sa...

11 och 12 får mina röster! :-)

Cherry sa...

Nr 20! :)

Dego sa...

Har folk verkligen så dålig smak...?