2010-08-01

Annas Selection

Just nu pågår en tävling på bloggen där våra besökare har chansen att vinna ett par skor (läs mer om tävlingen nedan). Vi passade på att ställa några korta frågor till tjejen bakom webbshopen som sponsrar tävlingen med ett pris!

Berätta lite om Annas Selection. Hur började allt?
Tanken på att starta annasselection.se dök upp när jag var ute efter ett par sexiga skor själv. Jag tyckte inte jag hittade vad jag letade efter till det priset jag tyckte det var värt. Så jag och min man satte oss och gjorde lite research och kom fram till att vi ville försöka starta en webbshop själva. Sagt och gjort. Efter mycket mycket jobb så startade vi annasselection.se för nästan exakt ett år sedan.

Butiken är min men jag får mycket hjälp av min man. Shoppen är inget vi kan leva av och det är mycket jobb så det krävs verkligen passion och intresse och det har vi. Vi älskar skorna vi säljer!

Hur funkar det att bedriva en webbshop med skor i Sverige. Hur är intresset?
Vi har idag många kunder och vi tror vi börjar hitta rätt när det gäller sortiment, priser och service. Det är hela tiden ett lärande och vi lär oss mest i kontakten med kunderna och det har varit en bonus att få kontakt med alla dessa härliga människor.

Vad är det som säljer bäst just nu?
Stövlar är det folk söker mest på i shoppen, helt klart. Men det som säljer bäst är skor i kategorin Single Sole.

Har du någon favoritsko ur sortimentet?
Mina personliga favoriter är Bordello skorna och de blå, Teeze-37 Blue Leopard är magiska!

Min förhoppning för framtiden är givetvis att fler hittar något de gillar hos mig och får uppleva det härliga med att få hem nya skor! Finns ingen bättre känsla!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jag e intresserad av dom där exteme skorna , stövlarna ,stövletterna ni hade men butiken e stängd kontakta mig på stureplaan@live.se