2011-03-04

Omröstning

Vi har flyttat!!! Från och med nu hittar ni oss på: www.skofetischist.com

Från och med nu och till och med den 15:e mars pågår omröstningen om vem av bloggens besökare som bäst har tagit en bild med temat "vinter". Vilken eller vilka av bilderna nedan har det vackraste vintermotivet?

Vinnaren kammar hem ett par skor från AnnasSelection.se

Mer om själva tävlingen kan du läsa om några inlägg nedanför detta.

Lycka till alla deltagare!

Bidrag 1


"De små fåglarna har det kallt om natten, utan både skorna och hatten. Med dessa fick de lite kul, åtminstone sådär till jul. Resten av året blir det bröd och vatten."


Bidrag 2


"De små fåglarna har det kallt om natten, utan både skorna och hatten. Med dessa fick de lite kul, åtminstone sådär till jul. Resten av året blir det bröd och vatten."


Bidrag 3



Till vardags på vintrarna använder jag dessa sköna skorna med fodrad insida och träklack,
tycker dem är superfina och varma en kall dag! Och jag får många avundsjuka blickar såklart ;)

Bidrag 4


När det är vinter dras jag inte för att gå ut och festa i mina underbara 20cm klackar,
med ett enkelt knep som benvärmare så fryser man inte alls lika mycket! Och det blir jättefint och lite halft hemligt vad man har under :)

Bidrag 5



Bidrag 6



Bidrag 7




Bidrag 8

Kroppsnära PVC, hög platå och extremklackar, samt spännen, kan en kvinna bli lyckligare? Världens bästa party boots som garanterat fångar allas blickar!


Bidrag 9


Älsklingsstövlarna med lägst klack, bara 11 cm. Dock med så mycket stil och klass att de kan användas till allt och få vilken outfit som helst att se speciell ut.


Bidrag 10

Konsten att sätta lite färg på världen!

Bidrag 11

Konsten att sätta lite färg på världen!

Bidrag 12


Bidrag 13



Bidrag 14




Bidrag 15


Bidrag 16


Kryddkrukan stod där snöfylld utanför dörren o bara väntade på "heelsen"

23 kommentarer:

Najnaah sa...

röstar på nummer 4 :)

Varga sa...

Min röst på nummer 9, jättesöta skor som håller sig till temat ^^

Anonym sa...

nummer 4!

aurum sa...

Nr.8!

Elin sa...

Nummer 4 helt klart!

janie sa...

nummer 9 it is! :)

Under Livet sa...

Fan jag skulle ha ställt upp. Tyckte inga av skorna var i min smak direkt, antingen för låga klackar eller för höga platåer :/

Anonym sa...

Röstar på nr 10! :)

Anonym sa...

Klackar o tema "vinter"... Gillar helt klart nr 16! Vacker bild med solljuset bakom!

Anonym sa...

Min röst går till nr: 16!

Tea sa...

nr 9! :D

Dominique sa...

Nummer 1!

Anonym sa...

nr.1

Anonym sa...

min röst går till bidrag nummer 1 för en fantastiskt kreativitet och orginalitet!

Anonym sa...

Nr 1 den var klart mest "vintrig"

Anonym sa...

Vinter o snö men hopp om livet...
NR 16!!!!!

Anonym sa...

Min röst faller helt klart på nummer 15!

Anonym sa...

Solklart nummer 15.

Anonym sa...

Nr 14.

Anonym sa...

Nummer 15. Snygga skor och snyggt komponerad bild.

Anonym sa...

Nr. 14!

Anonym sa...

Himla synd inte fler röstat på 16! Vinterbild och i solklart behov av ett par sexiga klackar från Anna's Selection!!!
Nr 14 och 1 har ju redan skorna... ;P

Pesto sa...

Nummer 4 :)