2011-03-18

Fiah

Då ska väl jag presentera mig helt enkelt. Jag heter då Sophia men kallas till 99% för Fiah. Kommer skriva här på bloggen då tiden tillåter men förhoppningsvis en hel del.

Vem är jag då? Ptja, förutom att jag självfallet är skofetishist så är jag också djurmänniska. Så fort tiden tillåter vistas jag i stallet (har inte egna hästar, men har turen att få vara hos två familjer som har hästar vilket är ren lyx för oss hästmänniskor) och så klart spenderar jag mycket tid med mina egna djur. Jag tränar ju-jutsu kai två gånger i veckan, kampsport är också en stor passion i mitt liv. Har även hållit på med boxercise, cheerleading, step up, yoga, gymnastik och sen har jag några år som dansare i bagaget också. Jag gick estetiska med inriktning musikal på gymnasiet då mina ambitioner då var att bli dansare så dansen har och är fortfarande också en annan passion. Tyvärr dansar jag inte så mycket just nu då de dansstudios som finns tillgängliga är alltför långt borta, men innan dansade jag både under skolans ledning och utanför (tyvärr går den tjejen nu på skola i en annan kommun så hon har ingen dansverksamhet just nu).

Vad ska man mer säga om mig tro. Förutom skor så är kläder något jag gärna pratar om och stökar runt med. Jag älskar korsetter och är stolt ägare till fem stycken, jag är också i allmänhet lite klädgalen och smiter in på alla klädbutiker jag hinner med varje gång jag är i närheten av ett köpcentrum. Naturligtvis slinker jag in på skobutikerna också och vistas där läääänge ;)

Det är vad jag kan komma på helt enkelt :)
Om ni undrar över något om mig, fråga på! Om ni har tips på vad ni vill att jag skriver om här i bloggen, tipsa på! Kanske vill du ha tips på vart man hittar snygga klackskor till studentbalen? Eller vill du se fler snygga bilder på klackskor som kan ge lite inspiration? Kom med förslag och fråga på! :)

Det var väl allt för mig.
Önskar alla en fortsatt trevlig fredag!

1 kommentar:

Hanna Mats sa...

Mitt namn, maya elijah Efter 12 års äktenskap grälade min man och jag på ett eller annat sätt tills han slutligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin pappa igen. Jag försökte vara stark bara mot barnen, men jag kunde inte kontrollera smärtan som plågade mitt hjärta, mitt hjärta var fyllt av sorger och smärtor eftersom jag var verkligen kär i min man. Jag tänker på honom varje dag och natt och jag önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och behövde hjälp, så jag sökte hjälp online och hittade en webbsida som antyder att Dr Alaba kunde hjälpa hans tidigare ex att återvända. Så jag kände att jag borde ge det ett försök. Jag kontaktade honom och han sa till mig vad jag skulle göra. Jag gjorde det och sedan gjorde han mig till en kärleksförtrollning. 48 timmar senare ringde min man mig verkligen och berättade att han verkligen saknar barnen också, så fantastiskt!! Så, så han kom tillbaka den dagen, med mycket kärlek och glädje, och bad om ursäkt för sitt misstag och smärtan han åsamkade mig och barnen. Vårt äktenskap var starkare än tidigare, allt tack vare Dr. alaba. Han är så mäktig och jag bestämde mig för att dela min historia på nätet att Dr alaba var en sann och kraftfull trollkarl. Jag kommer alltid att be att hon lever länge för att hjälpa sina barn i nöden, om du är här och behöver ett ex tillbaka eller din man har gått vidare till en annan kvinna, sluta gråta, kontakta detta kraftfulla stavningshjul direkt. Här är hans kontaktadress på: {dralaba3000@gmail.com} eller WhatsApp / viber honom via hans kontakt nedan +1(425) 477-2744 Tack Dr. alaba.